23 stycznia 2014

Makaron z krewetkami i omułkami


krewetki

Nasz fotograf się przebranżowił. Co prawda tylko na chwilę, ale za to z jakim skutkiem! Założył kucharski fartuch, wziął do ręki chochlę i zrobił fantastyczny makaron z krewetkami.
Pyszne danie dla smakoszy owoców morza. Podajcie go z kieliszkiem białego wina a będziecie mieć wykwintną kolację.
Poniższy przepis podajemy w wersji oryginalnej spisany męską dłonią. Z fotograficzną precyzją :)


Potrzebujesz:

  • krewetki - 500 g
  • omułki chilijskie - 500 g
  • pieczarki - 400g
  • bulion warzywny - około 500 ml
  • czosnek
  • papryczka chilli
  • makaron typu penne - pół paczki
  • pomidory świeże - 2 sztuki
  • bazylia świeża
  • oliwa, masło
  • sól, pieprz
Wykonanie:

Krewetki  rozmroziłem, usunąłem ogony. Omułki chilijskie zamrożone wrzuciłem do wrzącego bulionu. Następnie na rozgrzanej oliwie z dodatkiem masła usmażyłem posiekany czosnek z posiekaną papryczką chilli. Dorzuciłem krewetki. Do krewetek dodałem odcedzone omułki. W tym samym czasie ugotowałem makaron. Na tej samej patelni usmażyłem pieczarki, dodałem całą resztę. Zapomniałem, że jeszcze w tym samym czasie usmażyłem na oliwie 2 posiekane pomidory z dodatkiem pieprzu i bazylii. Gotowe.


Efekt:

krewetki usmażone
krewetki podane
krewetki smażone podane

Smacznego!


0 komentarzy:

Prześlij komentarz